Pregledi lekara opšte prakse

slika levo

Uprkos rapidnom razvoju medicine i dostupnosti savremenih medicinskih praksi, svedoci smo da čovek današnjice i dalje vodi borbu za očuvanje svog zdravlja. Iako smo kao civilizacija prevazišli određene bolesti koje su u prošlosti predstavljale ozbiljne pretnje za čovečanstvo, pred nama su novi izazovi koje nosi naše doba.

Savremeni stil života profilisao je niz faktora koji su direktni uzročnici hroničnih nezaraznih bolesti, a koje jesu problem broj jedan u savremenom zdravstvu. Ubrzani životni tempo, neredovna i nepravilna ishrana, nedostatak zdrave fizičke aktivnosti, manjak sna u kombinaciji sa povećanim mentalnim stresom učinili su nas sklonim autoimunim oboljenjima, kao i potencijalno teškim bolestima za koje naše telo ne pronalazi adekvatan imunološki odgovor.

Duboko verujući da se zdravlje najbolje čuva dok ga imamo, u Poliklinici Jović vodimo se motom da je preventiva pola zdravlja. Ipak, ukoliko ste se već susreli sa zdravstvenim problemom važno je da se za pomoć obratite proverenim stručnjacima u koje ćete moći da imate poverenja.

Opšta praksa 2

„Čim upoznamo bolest, već smo blizu ozdravljenja.”

Lekar opšte prakse je prvi lekar sa kojim se susretnemo kada nam naše telo signalizira da nešto nije u redu. On je taj koji ima zadatak da pažljivo sasluša pacijenta i da detaljnom opservacijom ustanovi problem i odredi terapiju. Međutim, ukoliko problem izlazi iz kruga kompentencija lekara opšte prakse na njemu je da uputi pacijenta na dalju dijagnostiku i pregled kod lekara specijaliste.

U Poliklinici Jović put od lekara opšte prakse, preko laboratorije i dijagnostike, do specijalističkog pregleda objedinili smo na jednom mestu, tako da vaša poseta lekaru može da počne i da se završi u jednoj zgradi, bez stresa, bez gubljenja vremena, uz maksimalnu lagodnost.

„Naše zdravlje je u našim rukama.“

Prijatan ambijent, savremena oprema, ljubazno osoblje, tim vrhunskih stručnjaka razlog su da nam verujete i da našim rukama prepustite brigu o vašem zdravlju. Zato što zaslužujete najbolje!

Poliklinika Jović – poliklinika kojoj verujete!